Ειρήνη Βεργοπούλου

Αντίσταση….

Η σκληράδα της πόλης, απαλύνεται αναπάντεχα από την πεισματική ύπαρξη μικρών, σιωπηλών και ξεχασμένων οικοπέδων, εδώ και εκεί, που έχουν πήξει στις ολάνθιστες μαργαρίτες τώρα τον Απρίλη. Σαν μπαμπάκια με κολλύριο για τα πονεμένα από την ασχήμια μάτια μας.
Και θυμήθηκα, κόντρα σε όλα τα απαισιόδοξα που μας καταβρέχουν:

«Η ανάσα του μέλλοντος αχνίζει έμψυχα δώρα» από τη ‘Συναυλία των υακίνθων’ , στους ‘Προσανατολισμούς’ του Ελύτη…..

Single Post Navigation

8 thoughts on “Αντίσταση….

  1. Τι να πω ρε Ειρήνη; Εσύ παιδάκι μου έχεις το πιο δύσκολο χάρισμα: όσο μικραίνεις τα κείμενα σου η νοηματική και αισθητική τους διάσταση πολλαπλασιάζεται γεωμετρικά! Εδώ μιλάμε για ποιητικό αριστούργημα!!!!

  2. ……….θα με κάνεις να δακρύσω Ναυαρίνο……τί να πώ……σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια, και χαίρομαι αν σε αγγίζουν οι σκέψεις μου και οι δημοσιεύσεις μου λοιπόν.
    Η φωτό είναι τραβηγμένη από εμένα.
    Χρόνια Πολλά, ό, τι επιθυμείς, και να συνεχίσεις να γράφεις δυνατά κείμενα, που γίνονται όλο και καλύτερα!!!!

  3. Μπράβο Ειρήνη,τοποθετείς τις σωστές λέξεις και εκφράσεις για τόσο απλά μα συνάμα σημαντικά θέματα, ωραία φωτογραφία!!!!

  4. ευχαριστώ Μάκη, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!

  5. Στην Αντίσταση, αποφάσισα να αφήσω τις ευχές μου…
    Χρόνια Πολλά και ακόμα πολύ πολύ καλύτερα για την γιορτή σου!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! :))

  6. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου, νά σαι καλά, είσαι πολύ πολύ γλυκιά πάντα!!! φιλιά πολλάαααααααααα ;-)))

  7. Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένα και Δημιουργικά!
    Τι κερνάει το…κατάστημα;
    :)

  8. καλημέρα Αλλού μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! Κερνάμε λόγια και εικόνες γενικά, σε όσους μας διαβάζουν ;-)))))))

Σχολιάστε

