Ειρήνη Βεργοπούλου

Πρόσκληση για αύριο Παρασκευή, στον πολυχώρο ‘Αίτιον’.

Πρόσκληση   για  αύριο  Παρασκευή,  στον  πολυχώρο  'Αίτιον',  με  ποιήματα  και  επιγράμματά  μου  :-))))

Με τον γενικό τίτλο ‘Ληγμένες Πατέντες’, παρουσιάζω στο ‘Αίτιον’, Τζιραίων 8, κοντά στο μετρό Ακρόπολη, τα επιγράμματα/λεζάντες μου , και τα ποιήματα πάνω σε πορτραίτα, που έχω δημοσιεύσει στο ιστολόγιό μου.
Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, 7 το απόγευμα.
Με τη σύμπραξη καλών φίλων, και με οπτικοποιημένη παρουσίαση σε οθόνη των εικόνων.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Πρόσκληση για αύριο Παρασκευή, στον πολυχώρο ‘Αίτιον’.

  1. Καλή επιτυχία.
    Πάντα τέτοια.

  2. να είσαι καλά ‘Αννα, ευχαριστώ για τη διαρκή υποστήριξη και αγάπη :-)))

  3. Η ώρα είναι 8:24 και μόλις επέστρεψα απ’ την Αθήνα όπου έμεινα δυο μέρες, έτσι τώρα διαβάζω αυτή τη πρόσκληση… δεν έχω fb, για το πληροφορηθώ νωρίτερα… αλλά αυτό δεν μ’ εμποδίζει αγαπημένη μου Ειρήνη να σε συγχαρώ, να σου ευχηθώ καλή επιτυχία και να σου στείλω όλη μου την αγάπη!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! :)))

Σχολιάστε

