Ειρήνη Βεργοπούλου

‘Ποίημα για τα στήθη’ της Αμερικανίδας ποιήτριας Sharon Olds.

Ειρήνη Βεργοπούλου

minoan

( ‘Ανω εικόνα : Αγαλματίδιο γυναίκας, εποχή  του  Χαλκού  στο  Αιγαίο,  1600-1500  π.Χ,  Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης )

‘ ‘Οπως και άλλα φτυστά δίδυμα, ξεχωρίζουν

καλύτερα στην εφηβεία.

Το ένα να αποδοκιμάζει σταθερά εκείνη,

το μυαλό της, τη γρήγορη αντίληψή της. Το άλλο

να ονειρεύεται σ’ έναν αστερισμό,

φακίδες του Ωρίωνα. Γεννήθηκαν όταν ήμουν δεκατριών,

ξεπετάχτηκαν, προεξέχοντας από το στέρνο μου,

τώρα είναι σαράντα, σοφά, γενναιόδωρα.

Βρίσκομαι εντός τους -κατά κάποιον τρόπο, υπό τους,,

ή τα κουβαλώ μαζί μου, ζούσα τόσα χρόνια δίχως αυτά.

Δεν θα έλεγα πως είμαι εκείνα, αν και τα αισθήματά τους

είναι σχεδόν δικά μου, όπως με κάποιον που αγαπάς.

Τα θεωρώ δώρα που οφείλω να προσφέρω.

Πώς τα αγόρια ήσαν, λέει, ξετρελαμένα με την κατηγορία

αυτού του είδους, έως και λιμασμένα,

δεν μου διέφυγε, και κάποιοι νέοι άνδρες

τα αγάπησαν με τον τρόπο που θα επιθυμούσε κάποιος να αγαπηθεί.

‘Ολο το χρόνο καλούν τον…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 253 επιπλέον λέξεις

Single Post Navigation

Σχολιάστε

